Direktlänk till inlägg 27 december 2012

Får duga som nyårsblåsa

Av Miss Modig - 27 december 2012 13:57

Ska på världens baluns på nyårsafton.. Är inbjuden till Hotell havsbaden på Nyårs supe med make och 50 stycken till. Ska bli såå himla kul. När va vi på Nyårsbal sist det var många år sedan det...fick lite panik när inbjudan kom. Ni vet vi kvinnor. Vår första tanke är ju. VAD FAAN SKA MAN HA PÅ SIG.

Men de äär löst nu, har en bekant som jobbar som stylist .Hon blev min räddning och super nöjd blev jag. här ser ni bilder på dej jag ska ha på mig..straxt under 5000 kronor kostade kalaset och då är det skor och väska med i den summan som inte finns på bild.    

Bilder kommer senare från själva minglet. Se de då :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Modig - 17 januari 2013 18:10

Hej. Blev ingen större rusning av kommentarer igår,, Ok. det hade jag ju väntat mig.. bara en som vågade säga sitt... och visst självklart har jag en tunika eller längre tröja över rumpan...;Tittar man upp mot rampljuset, så är det få vettiga inlägg ...

Av Miss Modig - 16 januari 2013 17:26

Hejsan hejsan.  Ett tag sen,mmmm jag vet. Det blir inte alltid som man vill. Halva januari har gått och jag har inte fått fram en vettig mening att skriva om här.Folk tror väll att jag dött eller är sjuk, men nej då har bara inte haft någon lust....

Av Miss Modig - 27 december 2012 11:54

Julen är slut och skönt är väll det. Snart återgår vi till de normala veckorna igen, de är oxå skönt, man blir så förvirrad när det är röda dagar.Julen har varit fridefull och lugn, vilket är helt underbart.Åldern tar ut sin rätt inte för att jag är ...

Av Miss Modig - 26 december 2012 19:46

Dagen då det började. Jag började blogga. Kan man göra det 60 plussare som jag är? Why not? Så då stter jag väll igång då och bloggar. :) Min fråga är ni trötta på julmaten? fråga mig då? enormt trött för jag tycker ju inte om fet mat. men vi var...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

OM s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards