Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

Har åldern så stor betydelse egentligen?

Av Miss Modig - 16 januari 2013 17:26

Hejsan hejsan.

 Ett tag sen,mmmm jag vet. Det blir inte alltid som man vill.

Halva januari har gått och jag har inte fått fram en vettig mening att skriva om här.Folk tror väll att jag dött eller är sjuk, men nej då har bara inte haft någon lust.

Tror jag döpte min blogg till tantvarning, men det låter ju hemskt, jag är deffinitivt ingen tantvarning,tvärtom kanske lite väl mycket poppig.

Fick en postorderskatalog idag från Cellbes, den har jag förut slängt åt sidan. Men idag bläddrade jag i den och upptäckte att.. jag får nog titta närmare på de plaggen, lite mer för mogna kvinnor och ibland lite tantvarning men min ålder säger att jag ska ha dessa klänningar och byxor mm.

 Ska jag helt plötsligen behöva byta stil bara för att jag fyller 64 år i år.. Vad tycker ni?

Hur ser ungdomen på att en 60 plussare klär sig i legging eller tajts?

Skriv gärna dina synpunkter. jag vill veta.

Hur vill du att din farmor/mormor ska klä sig?

Jag vägrar iallafall att se gammal ut så de så.  






 
 
Tarja

Tarja

17 januari 2013 18:06

Det är väl ingen fara om en ung ( ;) ) Kvinna som du har leggins eller tajts. Bara man har något som går över rumpan på det ;). en tunika eller likande.

http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se

 
Therese/zill

Therese/zill

18 januari 2013 00:33

Men, alltså..? Spelar det någon roll vad andra tycker? Det är väl DU som har på dig kläderna? Det är DU som ska trivas i det DU har på dig.
Jag säger TUTA & KÖR! :)

http://zill.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Modig - 17 januari 2013 18:10

Hej. Blev ingen större rusning av kommentarer igår,, Ok. det hade jag ju väntat mig.. bara en som vågade säga sitt... och visst självklart har jag en tunika eller längre tröja över rumpan...;Tittar man upp mot rampljuset, så är det få vettiga inlägg ...

Av Miss Modig - 27 december 2012 13:57

Ska på världens baluns på nyårsafton.. Är inbjuden till Hotell havsbaden på Nyårs supe med make och 50 stycken till. Ska bli såå himla kul. När va vi på Nyårsbal sist det var många år sedan det...fick lite panik när inbjudan kom. Ni vet vi kvinnor. V...

Av Miss Modig - 27 december 2012 11:54

Julen är slut och skönt är väll det. Snart återgår vi till de normala veckorna igen, de är oxå skönt, man blir så förvirrad när det är röda dagar.Julen har varit fridefull och lugn, vilket är helt underbart.Åldern tar ut sin rätt inte för att jag är ...

Av Miss Modig - 26 december 2012 19:46

Dagen då det började. Jag började blogga. Kan man göra det 60 plussare som jag är? Why not? Så då stter jag väll igång då och bloggar. :) Min fråga är ni trötta på julmaten? fråga mig då? enormt trött för jag tycker ju inte om fet mat. men vi var...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

OM s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards