Alla inlägg under december 2012

Av Miss Modig - 27 december 2012 13:57

Ska på världens baluns på nyårsafton.. Är inbjuden till Hotell havsbaden på Nyårs supe med make och 50 stycken till. Ska bli såå himla kul. När va vi på Nyårsbal sist det var många år sedan det...fick lite panik när inbjudan kom. Ni vet vi kvinnor. Vår första tanke är ju. VAD FAAN SKA MAN HA PÅ SIG.

Men de äär löst nu, har en bekant som jobbar som stylist .Hon blev min räddning och super nöjd blev jag. här ser ni bilder på dej jag ska ha på mig..straxt under 5000 kronor kostade kalaset och då är det skor och väska med i den summan som inte finns på bild.    

Bilder kommer senare från själva minglet. Se de då :)  

Av Miss Modig - 27 december 2012 11:54

Julen är slut och skönt är väll det. Snart återgår vi till de normala veckorna igen, de är oxå skönt, man blir så förvirrad när det är röda dagar.Julen har varit fridefull och lugn, vilket är helt underbart.Åldern tar ut sin rätt inte för att jag är skröplig och ostadig på någotvis.men lugnet tilltalar mig. Men nu vill jag blicka framåt, vill att snön ska försvinna med  ljusare och längre dagar. Det nya året kommer att bli ett mycket händelserikt år för OM och hennes man.Men först ska den skålas in med champagne . Raketer visst är det mäktigt och vackert men NEJ min lilla älskade katt Nisse och alla andra djur blir så rädda.  




Av Miss Modig - 26 december 2012 19:46

Dagen då det började. Jag började blogga. Kan man göra det 60 plussare som jag är? Why not?

Så då stter jag väll igång då och bloggar. :)

Min fråga är ni trötta på julmaten? fråga mig då? enormt trött för jag tycker ju inte om fet mat. men vi var sparsamma och tog bara delikatesserna lax pateer skaldjur. skinka förståss och lite sill men sen fick det banne mig va bra..Lutfisk aldrig syltor never grisfötter fyy faan.

 fortstter bloggandet i morrn.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

OM s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards